Сумський заклад загальної середньої освіти спеціальна школа Сумської міської ради
Психологічна служба - Корисні посилання
Контакти служб та Телефонів
довіри в Сумах
Служба екстреної психологічної допомоги
(0542) 78 -00 -00
(050) 914-40-24
Служба у справах дітей СМР (м. Суми,
вул. Харківська, 35)
(0542) 702-916
(0542) 702-917
Сумський міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (м. Суми, вул. Харківська, 42)
(0542) 700-606
Сумський обласний центр соціально-психологічної допомоги (м. Суми, вул. Іллінська, 51-г)
(0542) 601-858
Клініка дружня до молоді (м. Суми, вул. І. Сірка, 3)
(0542) 661-898
(095) 194-89-49
КУ «Центр учасників бойових дій» СМР
(вул. Г. Кондратьєва, 165/71)
(050) 107-04-53
Департамент соціального захисту СМР
(м. Суми, вул. Харківська, 35)
(0542) 60-46-04
(050) 407-78-99
Безкоштовні телефонні «Гарячі лінії»
Національна дитяча «гаряча лінія» Центру «Ла Страда- Україна»:
0-800-500-333 (для дзвінків з мобільного)
Дзвінки на лінію - безкоштовні як зі стаціонарних телефонів на всій території України, так і з мобільних усіх операторів.
Консультують компетентні у дитячих питаннях психологи, юристи та соціальні працівники.
Національна «гаряча лінія» з протидії домашньому насильству (консультації юриста, психолога, соціального педагога):
116-123 (цілодобово та безкоштовно з мобільних телефонів),
0-800-500-225 та 116-111
Можна отримати інформацію про організації та установи, до яких слід звернутися у конкретній ситуації, про перелік документів, які необхідно підготувати для звернення, поради щодо правильного їх складання, підтримку психолога анонімно у телефонному режимі, консультації та рекомендації юристів щодо конкретної ситуації.
Омбудсмен з прав дитини в Україні Микола Миколайович Кулеба:
(044) 255-64-50
Єдиний телефонний номер системи надання безоплатної правової допомоги:
Зателефонувавши зa номером 0 800213 103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів), можна отримати такі послуги:
інформацію про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини, та установи, які опікуються відповідними питаннями;
безоплатну правову допомогу дітям, які перебувають у складних життєвих обставинах;
правові консультації;
зв'язатися з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги; отримати інформацію про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв'язку.