Сумський заклад загальної середньої освіти спеціальна школа Сумської міської ради

Психологічна служба - Корисні посилання

Контакти служб та Телефонів

довіри в Сумах

Служба екстреної психологічної допомоги

(0542) 78 -00 -00

(050) 914-40-24

Служба у справах дітей СМР (м. Суми,

вул. Харківська, 35)

(0542) 702-916

(0542) 702-917

Сумський міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (м. Суми, вул. Харківська, 42)

(0542) 700-606

Сумський обласний центр соціально-психологічної допомоги (м. Суми, вул. Іллінська, 51-г)

(0542) 601-858

Клініка дружня до молоді (м. Суми, вул. І. Сірка, 3)

(0542) 661-898

(095) 194-89-49

КУ «Центр учасників бойових дій» СМР

(вул. Г. Кондратьєва, 165/71)

(050) 107-04-53

Департамент соціального захисту СМР

(м. Суми, вул. Харківська, 35)

(0542) 60-46-04

(050) 407-78-99

Безкоштовні телефонні «Гарячі лінії»

Національна дитяча «гаряча лінія» Центру «Ла Страда- Україна»:

0-800-500-333 (для дзвінків з мобільного)

Дзвінки на лінію - безкоштовні як зі стаціонарних телефонів на всій території України, так і з мобільних усіх операторів.

Консультують компетентні у дитячих питаннях психологи, юристи та соціальні працівники.

Національна «гаряча лінія» з протидії домашньому насильству (консультації юриста, психолога, соціального педагога):

116-123 (цілодобово та безкоштовно з мобільних телефонів),

0-800-500-225 та 116-111

Можна отримати інформацію про організації та установи, до яких слід звернутися у конкретній ситуації, про перелік документів, які необхідно підготувати для звернення, поради щодо правильного їх складання, підтримку психолога анонімно у телефонному режимі, консультації та рекомендації юристів щодо конкретної ситуації.

Омбудсмен з прав дитини в Україні Микола Миколайович Кулеба:

(044) 255-64-50

Єдиний телефонний номер системи надання безоплатної правової допомоги:

Зателефонувавши зa номером 0 800213 103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів), можна отримати такі послуги:

  • інформацію про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини, та установи, які опікуються відповідними питаннями;

  • безоплатну правову допомогу дітям, які перебувають у складних життєвих обставинах;

  • правові консультації;

  • зв'язатися з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги; отримати інформацію про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв'язку.