Виховна робота - Учнівське самоврядування
Головною особливістю учнівського самоврядування у спеціальній школі є його чітка корекційна спрямованість під патронатом педагогічних працівників.
Відповідно до моделі системи виховної роботи Сумського закладу загальної середньої освіти спеціальної школи СМР, з метою формування здатності учнів з інвалідністю активно взаємодіяти із соціальним середовищем та використання потенціалу для власного розвитку як однієї з умов адаптації учнів, у школі працює учнівське самоврядування під постійним патронатом педагога-організатора. Тому, спираючись на знання індивідуальних особливостей учнів з особливими потребами, педагог-організатор намагається створити найсприятливіші умови для розвитку громадянської активності своїх вихованців відповідно до розв’язання свого проблемного питання на 2024-2029 н.р. «Виховання громадянина-патріота шляхом залучення учнів до практичної громадської діяльності та учнівського самоврядування».
«Кожного школяра необхідно включити у практичну діяльність колективу по мірі його можливостей... Завдяки правильній організації колективу між дітьми виникатимуть найрізноманітніші стосунки, формуватимуться навички творчого співробітництва, взаємодопомоги, розвиватимуться особисті якості», - каже нам видатний дефектолог С.П. Миронова
Мета учнівського самоврядування у нашому закладі – виховання свідомого, з активною життєвою позицією громадянина-патріота України.
А одне із головних завдань самоврядування – щоб дитина з інвалідністю розуміла та сприймала не тільки особисте, а ще й громадське життя, вчилась самостійно і успішно вирішувати як щоденні завдання, так і складні життєві проблеми.
Цілі шкільного самоврядування у спеціальній школі:
1. Підготовка учнів, що потребують корекції інтелектуального і фізичного
розвитку до життя, адаптація їх до соціального середовища.
2. Розвиток організаторських, творчих здібностей учнів, виховання
лідерських здібностей.
3. Формування в учнів культури інтелектуального і фізичного розвитку,
поваги до людей праці, до майбутньої трудової діяльності.
4. Об'єднання учнів для добрих, корисних справ, спрямування їх на розвиток
здібностей, збагачення загальнолюдської культури.
Лише вміле педагогічне керівництво усіх педагогічних працівників й максимальна довіра до учнів у нашому закладі забезпечують якісне виховання по всіх напрямках виховної роботи, формують організаторські якості, виховують наполегливість і сміливість кожного вихованця, створюють в учнівському колективі безпечне , демократичне середовище.
1-4 класи – шкільна дитяча програма «Соняхи» переглянути >>>
5 -7 класи – шкільна дитяча програма «Країна Барвінкова» переглянути >>>
8-10 класи – шкільна дитяча програма «Республіка веселкова» переглянути >>>